воскресенье, 5 января 2014 г.

Заочна подорож Києвом

Наш 6-А запросили до районної бібліотеки на віртуальну подорож Києвом. Я був у цьому незвичайному місті, тому  віртуальна мандрівка відновила спогади і бажання знову зустрітися з величчю і красою цього велетня.
       Під час подорожі нам повідали про цікаві скульптури Києва. Та мене захопив у полон бронзовий кіт, який мешкає на станції метро «Золоті ворота». Пантюша. Так звати цього кота. Його прототипом був справжній кіт, який наприкінці 90-х мешкав при ресторані "Пантагрюэль".  Цей пухнастий талісман ресторану відрізнявся приємним характером, за  який його обожнювали  і персонал, і відвідувачі. Всі вони на власні кошти встановили бронзову скульптуру Пантюші, автором якої став Богдан Мазур.
        Але, на жаль, реальний  герой помер у 1997 під час пожежі, та скульптура залишилася, як пам'ять про милого кота Пантюшу.
До речі, при встановленні скульптури не обійшлося без пригод. Камінь, на якому встановлено монумент Пантюші – не простий,  це камінь із золотих воріт.
     Мені розповідали, що Пантюша може виповнити бажання. Треба лише погладити його вушка, або хвіст. Я це з задоволенням зробив, коли відвідував «Золоті ворота» і сподіваюсь на здійснення мрій.
   Бібліотека відкрила для мене світ митців – скульпторів, які намагаються зробити своє місто привабливим і всім показати свої таланти.
     Я дуже гарно провів час і  очікую нових зустрічей чого і вам бажаю.
           
Пошановувач кота Пантюші на «Золотих воротах»

                             учень 6-А класу Денис Вертейко 



1 комментарий: