четверг, 23 января 2014 г.

Любий щоденнику!



Любий щоденнику! Я люблю тебе за те, що ти приносиш мені та моїм батькам радість. Показуєш всі мої досягнення, оцінки. Розповідаєш про проведений мною день. Показуєш домашні завдання, «вузлики напам’ять», щоб все зробити вчасно. А іноді та просиш допомоги, показуєш, що тебе треба обгорнути, передивитися чи все у тебе в порядку. А ще ти дуже обізнаний та цікавий, бо пишеш для мене важливі повідомлення, розповідаєш про творчість різних письменників.
Ось чому  я тебе так сильно люблю! Дякую тобі!

                                                                       Твоя власниця: Анна Безсмертна



Щоденник    - це мій шкільний документ, який я повинна носити до школи кожного дня. Я люблю свій щоденник тому, що він гарний. На благородно-сірому  фоні з блакитними смугами зображені метелики та жовті троянди. Я люблю свій щоденник не тільки за його красу, а й за оцінки та досягнення, які в ньому є.


                                                                                                                                Ельза Юриста



Мій щоденник найкращий. На жовтому кольорі обкладинки квіти і метелик. Щоденник має різнокольорові сторінки. А ще у ньому окрім звичних розділів для домашніх завдань, розкладу та оцінок, є ще підкази, які я використовую на уроках: формули, правила; та ще цікава інформація. Я люблю свій щоденник, навіть, коли в ньому не дуже гарні оцінки. Та впевнена, що гарних оцінок в ньому більше, а ще мені подобається вклеювати фішки-заохочення, які нам роздає командир класу за гарні справи.
Я люблю свій щоденник. А хто ж його не любить, коли гарні оцінки?
                                                   
                                                                                                                             Настя Семенюк
 
 




Інна Сухорукова

1 комментарий: