вторник, 4 февраля 2014 г.

Казка про Підмет і Присудок. Авторська казка



                      

 Якось жили собі Підмет і Присудок і були вони ворогами. А ворогами вони були тому що , сперечались. Коли приходив ранок , то спочатку до  школи йшов Підмет , а зі школи першим намагався дібратися додому Присудок. Одного разу Підмет і Присудок зустрілися після уроків. Підмет і каже:
      -    А чи ти знаєш , що я головний член речення й відповідаю на питання хто?, або що?

-         Знаю. Я теж головний член речення , але я відповідаю на питання що робити ? що зробити ? -  відповідає Присудок.

-         Але я головніший за тебе - каже Підмет.

-         Ні! Я головніший та ще й   розумніший - відповідає присудок.



Тут по стежці йшла Мова , вона звернулася до галасливих членів речення :

-         Чому ви сперечаєтеся ?

-         Тітонько Мово, скажіть хто головніший  Підмет чи Присудок?

-         Ви обидва головні тому, що без вас не було б жодного речення.

Тоді тітка Мова  пояснила їм , що не варто сперечатися за якоїсь дрібниці , а треба  дружити й підтримувати один-одного. Відтоді підмет і присудок потоваришували.

        

                                                                                         

                                                                                                     Смородіна Віка

10 комментариев: