1 . Особливо важливо твердо
встановлений час початку домашніх занять . Цим виробляється звичка і до цієї
години з'являється психологічна готовність до розумової роботи .
2 . Обов'язковою умовою є
наявність постійного місця для занять , де необхідні предмети знаходяться під
рукою . Це внутрішньо мобілізує , допомагає керувати своєю поведінкою.
3 . Важливе правило -
починати роботу негайно, не зволікати початок роботи. У людини, яка
систематично починає роботу , період « втягування» короткий , справа йде швидше
і ефективніше.
4 . Необхідні перерви в роботі
, зміна виду діяльності ( з інтелектуальною на фізичну і навпаки) , тому під
час занять через 20-25 хвилин необхідно робити перерву.
5 . Робота повинна йти в
хорошому темпі. Необхідний час для виконання домашніх завдань становить у учнів
початкової школи 45хвилин , для учнів середньої ланки ( 5-8 клас ) - 2-2,5
години, для учнів старшої ланки - 3,5 години.
6 . Не слід дозволяти школяру
сидіти за уроками весь вечір безперервно або кілька годин поспіль. Якщо
дорослий бачить, що за годину або два дитина майже не просунулася в його
виконанні , то треба припинити марне заняття .
7 . Батькам не слід сидіти
поруч з дитиною весь час , поки він робить уроки. Бачачи , що батьки готові
постійно перебувати поруч, діти свідомо вирішують нічого не робити самостійно.
8. Гримаси , напруженість пози
, зітхання , підняті брови й інші негативні прояви тільки додадуть напруженість
у ваші взаємини , пов'язані з домашньою роботою. Будьте стриманими і
терплячими.
Комментариев нет:
Отправить комментарий