суббота, 8 февраля 2014 г.

Як допомогти дитині вчиится

1 . Особливо важливо твердо встановлений час початку домашніх занять . Цим виробляється звичка і до цієї години з'являється психологічна готовність до розумової роботи .
2 . Обов'язковою умовою є наявність постійного місця для занять , де необхідні предмети знаходяться під рукою . Це внутрішньо мобілізує , допомагає керувати своєю поведінкою.
 3 . Важливе правило - починати роботу негайно, не зволікати початок роботи. У людини, яка систематично починає роботу , період « втягування» короткий , справа йде швидше і ефективніше.
4 . Необхідні перерви в роботі , зміна виду діяльності ( з інтелектуальною на фізичну і навпаки) , тому під час занять через 20-25 хвилин необхідно робити перерву.
5 . Робота повинна йти в хорошому темпі. Необхідний час для виконання домашніх завдань становить у учнів початкової школи 45хвилин , для учнів середньої ланки ( 5-8 клас ) - 2-2,5 години, для учнів старшої ланки - 3,5 години.
6 . Не слід дозволяти школяру сидіти за уроками весь вечір безперервно або кілька годин поспіль. Якщо дорослий бачить, що за годину або два дитина майже не просунулася в його виконанні , то треба припинити марне заняття .
7 . Батькам не слід сидіти поруч з дитиною весь час , поки він робить уроки. Бачачи , що батьки готові постійно перебувати поруч, діти свідомо вирішують нічого не робити самостійно.

8. Гримаси , напруженість пози , зітхання , підняті брови й інші негативні прояви тільки додадуть напруженість у ваші взаємини , пов'язані з домашньою роботою. Будьте стриманими і терплячими.

Комментариев нет:

Отправить комментарий